تأثير الفراشة Butterfly Effect

وهى تعنى حدوث شىء صغير جدا يؤدى لحدوث سلسلة من الأحداث المترتبة على هذا الشىء الصغير ..
ما أومن به هو أن كل شىء فى هذا الكون يتم بحسابات دقيقة بارعة لا قبل لنا بها ، كل شىء محسوب ومقدر بدقة بالغة وتدخلنا فى مثل هذه الأمور إنما يفسدها ولا يمكن أن يقومها بطريقة أو بأخرى .. حتى لو كان تدخلنا بسيطا تافها ...الصورة من أعمال مينا هاني

Saturday 27 March 2010

الفتى المصرى الاصيل

كان يوم عجيب غريب
روحت فية الكلية بدرى وافتكرت انى معنديش اول محاضرة
وجات بعديها على لسانى كلمة
اوبااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

المهم دخلت قعدت فى المدرج ومستنى المحاضرة التانية والخنيق ان محدش موجود وكلة فى محضراتة
وكان فى ناس قاعدة برضة مستنية المحاضرة اللى جاية زىى
وكانوا بيتكلموا مع بعض وكالعادة روحت رامى الاذن الرهيبة بتاعتى ولقيتهم بيتكلموا
فى السياسة وكالعادة طلعوا عيال بتفتى فى اى حاجة
وانا بصراحة بموت فى الكلام دة .. بس سيبونا من السياسة دلوقتى
دخلوا بعديها فى كافة المجالات العلمية ... فراغ بقى هتقول اية؟؟؟
بطريقة مباشرة واخرى غير مباشرة وصلوا ان كافتريا ميدو بتدفع للكلية 30 الف جنية شهريا
وبعد كدة لقيت واحد بيقول
عارفين لية لما النتيجة بتطلع بيحطلك رقم تاكيدى ؟؟
انا عجبنى السوال ودة اجابتة عشان الناس اللى بتهاك على السايت ميعرفش يغير نمرة

المهم اسمع بقى الفتى من العيال
واحد قال عشان محدش يعرف نمر اصحابة ... لامشاء اللة قال يعنى هو الواد هيكسل رقم فمش هيعرف النتيجة
وواحد تانى قالة عشان حاجة بتاعت هاكر وانا مش فاكر لية

فصاحب السوال قال انة عشان الهاكر ميغيرش حاجة فى السايت
وبعد كدة عيل من العيال الفتاية دة
بيقولك دة فى الصين واليابان الهاكرز بيلبسوا اقنعة وهم ماشين فى الشارع عشان محدش يعرفهم

يامشاء اللة.. يعنى هم بيلبسوا اقنعة عشان محدش يعرفهم ازاى طيب ماهم كدة بيقولوا
انا هاكرز يا خلق يا هو .. يا عالم انا هاكرز وحياة امى انا هاكر
وعيناة تكون مغرورقة بالدموع .. يا ولداة

ودة بيجرنا لسوال تانى ؟؟
اية هى شكل الهاكر .. بالاصح ازاى تعرف الهكر لما تشوفة
اقولك انا بقى سهلة اوى
اولا !_بيشيل موبايل
I hack
2_ لما يلاقيك بتاكل حاجة فى الكلية مثلا .. تلاقية بيقولك (هاك حتة ياض)
3_لما بيكون بيعمل شات معاك ويقولك
Brb
ولما يرجع تلاقية بيقولك
Im (h)ack againnnnnnnnnnnnn
4_ بتلاقية دايما مشغل برنامج اختراق ..بتاع عمرو الليثى




ازاى بقى نتعامل مع الهاكرز
اقولك انا
1_ عرفة انك عارف انة هاكر
ودايما وانت ماشى معاة سمعة اغنية (انا مش خرونج _انا كنج كونج _ دة انا وانا رابط ايدى بلعب بنج بونج)
2_لما تيجى تعطس
بدل ما تقول ( يا هطسىىىىىىىى)
قول( يا (هاك)سى )

3_شغلة برنامج خلف الاسوار على طول

نفسى اعرف امتى المصريين هيبطلوا فتى
????????????/
امتى يا بشرررررررررررررر

No comments:

Post a Comment